LH24 aneb den a noc na bowlingové dráze

17.06.2021

Publikováno 28.1.2016 | Autor: Hana Večerková



Původně jsem neměla v úmyslu se tohoto závodu zúčastnit, ale nakonec jsem se na kesáckém večírku u Zvona domluvila se Zuzkou, a tak jsme šli do toho. Pár tréninků v lese a hurá na Lysou. Dvě auta plná Kesáků vyrazila už v pátek na místo dění. Byly jsme narvaní až po střechu, to by člověk nevěřil, kolik věcí na ty dva dny potřebuje. Obě auta se náhodou potkala na Pinduli a sranda začíná nabírat na obrátkách. Po registraci jsme se šli ubytovat na Sepetnou, místa u kulečníku už byla obsazená, tak jsme si ustlali na bowlingové dráze, která byla překryta lepenkou, to bylo naše ubytování basic. Každý měl místo 2 x 1 m. V noci kupodivu nikdo nechrápal, ale i tak to byla krutá noc. Ani ty dvě piva, co jsem si dala večer, mě k spánku moc nepomohly. Ale v restauraci byla opět neuvěřitelná sranda a Milanův rozhovor pro Vertikal neměl chybu.


Před jedenáctou podupávali závodníci na startu před pilou. Já a zbytek Kesáku, co jsme šli do druhého kola, jsme stáli v zatáčce k transformátoru. Had závodníků co se vinul po cestě, byl nekonečný. Mimo Kesáků jsem viděla spoustu známých tváří, úplně mě ta atmosféra dostala. Za chvíli se objevili u Sepetné první závodníci a mezi nimi i Jarda, Buk a Roman, pak Zuzka (asi čtvrtá žena celkově), no a to znamenalo, že jdu na to. Po zkušenostech z předminulého ročníku jsem věděla, že se nesmím nechat strhnout davem, nezávodit s každou holkou, která mě předbíhá a že jich bylo hodně, ale naopak, jít si svoje tempo na které aktuálně mám. Prudké pasáže jsem šlapala, co to dalo, od začátku s nesmekama na nohách, a těšila jsem se na traverz, kde se dá krásně běžet, no ale ne tuto sobotu, díky sněhu jsem si o pěkném běhu mohla nechat zdát. Naštěstí v průběhu závodu se travers pěkně ušlapal, takže to pak šlo. Po traverzu nás čekal závěrečný stoupák přes sjezdovku, kde už nepěkně vyfukovalo a byla docela zima. No ale seběhy z Lysé byly tentokrát parádní záležitost. S nesmekama jsem měla jistotu, tak jsem se nebála a fakt jsem si je užívala. Zuzce to parádně šlapalo nahoru i dolů a já jsem snad statečně sekundovala, takže jsme se v průběhu noci dostaly z nějakého šestého místa na krásné druhé a to se nám podařilo udržet až do konce.

Musím říct, že tento závod má neskutečnou atmosféru, v gastru pokecáš s úplně cizími lidmi, co jsou na stejné vlně jako ty, pořadatelé tě na každé kontrole vítají, povzbuzují, i na bowlingu si člověk pokecá a navzájem se podpoří. A hlavně ta naše partička je k nezaplacení. Kamkoliv jedeme společně, vždycky je to neuvěřitelná sranda a pohoda. Kesáci jsem ráda, že Vás mám. Musím poděkovat mému Jirkovi za podporu a trpělivost a taky rodinám Kadlčáků a Nádeníčků, kteří nám fandili na Sepetné, trenérovi, a všem ostatním co nás sledují a fandí nám. Smekám před tou spoustou dobrovolníků, co se o nás a hladký průběh závodu starali. Zmrzat ty dlouhé hodiny u čipů na Lysé, to jim fakt nezávidím. Taky obdivuji všechny, co se na tento závod vypravili v jednotlivcích, musí to být hodně psychicky a fyzicky náročné. No a na závěr děkuji Zuzce, že jsme si to tak báječně užily. Sice jsem poprvé v tomto desetiletí nemocná, trochu mě zlobí průdušky, ale stálo to zato. Tak třeba za rok zase znova na startu.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky